Problema mea a început după ultima actualizare pentru .conection inteligentă pentru codul de eroare mesage este de a verifica Autorization nu a reușit, apoi am încercat repornirea sistemului, apoi a venit mesajul și alte branduri gama Mertedes ,, apoi am triend pentru a intra în contact cu oameni din suport Autel 03/04 @ autel.com .asking mi ID-ul echipei Wiever pentru a vedea ce problema spunând că im de vina ca am șters software-ul care nu este adevărat, economisind să-l să plătească pentru actualizări din nou și din nou am beneficia de programe este o mare nedreptate să plătească înapoi ceva pentru care am plătit au fost valabile până la 03.03.2017, ce nu doriți să dea software-ul de backup pentru ami care am plătit dorința de nimic problemă a avut loc după ultima actualizare va oferi sau așa că am forțat să acorde o atenție la ultimul viitor upgrate upgrate făcut înainte expirare nu va face blocul Autel software-ul doresc forțându-vă pentru a cumpăra noi actualizarea ... ATENȚIE
În cele din urmă cei de la Autel gestionate de software de restaurare pentru Benz, urmatorul Sprinter Maybach, Smart a muncit din greu în acest fel și le mulțumesc și abordarea altor două software-ul și mă bucur că au înțeles că nu a fost vina mea ..va rog cei care puteti sa ma ajutati cu softul de Sprinter si Smart birocalin1@gmail.com